11th and 12th week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu 11th and 12th week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

11th and 12th week

Blijf op de hoogte en volg Jante

28 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Door verschillende (vooral technische) redenen is mijn site afterrain.nl uit de lucht. Vanaf nu zal ik via deze site af en toe een update van mijn au pair leven plaatsen.

Week elf verliep zoals gewoonlijk, alleen ben ik zaterdags in Cambridge gebleven. Een paar andere au pairs kwamen over en samen hebben we een dagje de toerist uitgehangen. Het was super gezellig! We hebben wat rondgelopen, zijn wezen punten en we zijn naar een Evensong in Kings College geweest.

Week 12 was zwaar.
Niet elke week is makkelijk en soms komt alles even bij elkaar. De kinderen wilden niet luisteren en waren ook niet echt heel aardig. Zo werd mij een paar keer duidelijk gemaakt mijn Engels slecht was..
Nou is mijn Engels nog lang niet als een geboren Brit, maar slecht kun je het echt niet meer noemen. Daarbij ga ik gewoon 3 keer naar school om te leren.

Ik heb 9 december mijn Engels examen en daar maak ik mij best zorgen om. Al die namen voor de grammatica, ik krijg het er gewoon niet in.. En als iemand je dan ook nog gaat vertellen dat je slecht bent valt dat gewoon even heel erg verkeerd. Ik heb daar wel even last van gehad. Hij was moe en wilde gewoon dingen zeggen die mij raakten. En dat is hem toen gelukt..

Het is soms lastig als je op je werk woont, je bent er altijd en soms wil je gewoon even niet in het huis zijn. Ookal ben je niet aan het werk, je bent toch een soort van op je werk.. Lastig uit te leggen. Meestal ga ik dus op zaterdagen weg. Dan ben ik er toch even tussen uit.

Die zaterdag was het Miriam haar verjaardag en zijn we naar Londen gegaan. Het plan was Winter wonder land maar het regende helaas. Dus zijn we naar Covent Garden en National Gallery geweest. Hebben we de meest lekkere taart gegeten in een typisch Engelse tearoom en zijn we aan het eind van de dag toch nog even een uurtje in Winter wonder land geweest.

Maandag begon er weer een nieuwe week die gelukkig veel beter ging dan die week. Het is niet altijd makkelijk maar dat is het in Nederland ook niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 7670

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: