My Englisch bicycle - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu My Englisch bicycle - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

My Englisch bicycle

Blijf op de hoogte en volg Jante

04 September 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Auto rijden gaat nu al beter! Soms twijfel ik wel over de rijbaan als ik moet afslaan. Maar ik moet gewoon de kant van mijn horloge aanhouden. Nu alleen niet vergeten mijn horloge om te doen en dan komt alles goed.

Gisteren gingen we oefenen met fietsen naar V's school en van V's school naar A. De weg naar V's school is niet heel moeilijk, maar de weg van V's naar A's school is lastig. Ik zei tegen haar dat ik die wss toch niet alleen fiets omdat ik dan altijd 1 van de twee kinderen bij mij heb. Ze zegt dat is waar, alleen ik moest hem wel onthouden voor het geval dat... En vervolgens gingen we de weg nog een keer op en neer fietsen, als ik mijn mond had gehouden had het mij zeker 1 keer fietsen gescheeld.

Mensen die met mij wel eens ergens zijn geweest waar ik de weg niet ken weten dat ik niet goed ben ik de weg onthouden of enig inzicht daarin. Ik zet altijd mijn Navigatie aan om ergens te komen. Tenzij ik echt zeker weten de weg weet.

Mijn fiets komt zo uit een film gefietst, kruising van een racefiets en mountainbike incl. mandje voorop en fietstassen. Met volgens R. nieuwe remmen die mega piepen, ik heb geen bel nodig hier.. Hier is het blijkbaar normaal om een helm te dragen, ze zeggen dat ongeveer de helft van de mensen het hier draagt. Ik heb er nog niet zoveel gezien maar misschien fietsen die mensen net aan de andere kant van Cambridge of zijn die net thuis.. You never know. En dan hebben ze ook nog veiligheidshesjes aan. Ze vroegen of ik dat ook wou, ik zeg nou ik fiets al 19 zonder helm op een gewone fiets dus dat komt wel goed zonder. Maar onder een veiligheidshesje kom ik niet uit, want dat willen ze gewoon hebben. Nu nog niet want nu is het nog licht, maar als het donker word wel.. Ik voel me nu al zo bekeken als ik achter hun aan fiets. 4 mensen met een veiligheidshesje, maar goed wie kent je gat ;-)

Urk hoef ik nog niet te missen want afgelopen zondag hadden ze roadparty, soort tentenkamp. Maar dan op zondag, iedereen nam eten mee en er waren spelletjes. Duurde trouwens maar 3 uur, maar dat is eens wat anders dan 4-6 dagen. Korte tentenkamp dus.

Morgen officieel mijn eerste werkdag..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 7676

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: