week 20 &21 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu week 20 &21 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

week 20 &21

Door: Jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

23 Januari 2018 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Inmiddels al weer ruim een week geleden dat ik op Urk was. Het was super gezellig en ik volgens mij heb ik mijn hele familie gezien. Even weer iedereen gesproken, het was heel leuk en gezellig.

Het was een heel druk feest weekend helemaal vol gepland, hectisch en natuurlijk emotioneel. Tijdens zulke momenten mis je het meest de mensen die er niet zijn..

zondag ben ik weer lekker in mijn eigen kerk geweest, waar alles nog precies hetzelfde is. Er zijn wel dingen in 4 maanden veranderd maar in de kerk zit iedereen nog op hetzelfde plekje. Heel grappig om te zien. 's avonds heb ik door heel Urk gewandeld met mijn vader en maandag moest ik helaas al weer terug.

Dat viel wel even tegen, ik had in Cambridge moeite om alles weer op te pakken. En zag er wel tegenop om hier nog een lange tijd te moeten zitten. Gelukkig ging het al snel beter, alleen werd ik afgelopen vrijdag ziek.. Ben weer bijna beter en hoop dus morgen weer gewoon te kunnen werken. Want ziek zijn en dan op je werk wonen is helemaal niks.

Ik probeer de komende tijd in stukjes te verdelen. Want 7 maanden is nog best veel. Eerst komen men va, moe, broertjes en zusje eind februari een paar dagen naar Cambridge. En met Pasen ben ik weer een paar dagen in huis. En dan is het alweer april. En voor ik het weet is het al weer augustus.

Groetjes,

  • 23 Januari 2018 - 11:36

    Elles:

    Ja de gaan veel gevoelens door je heen op zulke momenten dan hé.. fijn dat het zo leuk was evengoed ennih van harte beterschap xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 7662

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: