Week 16. 17, 18 and 19 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu Week 16. 17, 18 and 19 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

Week 16. 17, 18 and 19

Door: Jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

11 Januari 2018 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Iedereen nog de beste wensen!

Het is niet zo dat ik geen tijd had om te schrijven maar het kwam er telkens niet van. Maar vandaag dan eindelijk weer een update.

Kerst is voorbij en inmiddels zitten we ook al weer bijna 2 weken in het nieuwe jaar. Ik ben nu ruim 4 maanden in Engeland en heb er nog 8 te gaan.

Het weekend voor kerst had ik Pieter en Janita een paar dagen over en met kerst Adrie en Christine. Heel gezellig en leuk om eindelijk eens aan mensen te laten zien waar ik woon. Maar als iedereen dan weg is val je wel even in een gat. oud en nieuw werd hier niet gevierd dus dat heb ik via skype met met ons gezin gedaan. Ze gingen hier al om half 11 naar bed...

Thuis kun je overal naartoe gaan ken je iedereen, als je dan alleen bent is er altijd wel iemand waar je naartoe kan. Iedereen die ik hier ken ging naar huis, daar had ik geen rekening mee gehouden. Het was hier heel rustig, 1ste kerstdag was het doodstil op de straten. Met oud en nieuw heb ik om 12 uur precies 3 knallen gehoord, dat is op Urk wel even anders.

Kinderen zijn al weer lekker een week naar school en ik heb mijn vrije tijd weer terug. Al weet ik nog niet wat ik daar allemaal mee ga doen.. Ik heb mijn Engelse cursus namelijk afgerond. Maar dat komt ook wel goed.

Morgen ga ik lekker een weekendje naar huis, en daar kijk ik best wel naar uit. Ben al een tijdje niet op Urk geweest en als je dan in de stad woont ga je alles toch wel missen. Ik ging nooit naar het strand nu mis ik het strand. Dus aankomend weekend maar even een rondje over Urk doen.

  • 11 Januari 2018 - 22:52

    Gre:

    Fijn dat je weer even op *de bult* komen!

  • 12 Januari 2018 - 09:59

    Annie:

    Wat heerlijk om je stukjes weer te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 7653

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: