6th week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu 6th week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

6th week

Blijf op de hoogte en volg Jante

13 Oktober 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Afgelopen zaterdag had ik een trainingsdag van Christian au pairs. Mega gezellig en ook leerzaam. Niet elk gezin is hetzelfde en elke au pair is ook weer anders maar je kan van iedereen leren. Als dat gebeurt wat zou jij dan doen? Hoe zijn jou kinderen? en gelukkig heeft niemand het perfecte gezin..

Ik weet niet zeker of ik het verteld heb maar toen ik op zoek was naar een familie, werd ik benaderd door een alleenstaande moeder met een tweeling. Ik was super positief en zag het helemaal zitten, helaas kozen ze niet voor mij maar voor een Hongaarse au pair. Zit ik bij die trainingsdag is er maar 1 meisje uit Hongarije en zij was de au pair van die familie, blijkt ze een overplaatsing te hebben aangevraagd. Het werkte om diverse redenen niet. Ben ik even blij dat ik daar niet naar toe ben gegaan. Zo merk je maar weer dat het soms allemaal zo moet zijn. Al baalde ik echt, toen ik hoorde dat ik daar niet heen kon.

Gisteren mijn eerste cake gebakken zonder een pak van dr. Oetker. Op zich ging het goed alleen hij moet een kwartier korter in de oven.. Die oven hier word warmer dan de aangegeven temperatuur. Mijn (hopelijk) kritische family zei dat hij wat droog was maar verder goed. Maar je weet natuurlijk niet of ze alleen beleefd zijn, ik moet nog even oefenen. Volgende week appeltaart, met dank aan mijn moeder die appeltaartmix heeft opgestuurd. geen verjaardag zonder appeltaart. Als iemand nog een lekker recept heeft zonder dr. Oetker dan hoor ik het graag! in de kleine supermarkten in de buurt hebben ze geen cake/taartmix. En de grote supermarkt moet ik nog opzoeken.

Verder heb ik sinds maandag voor het eerst een beetje last van heimwee, het is niet zo dat ik lig te janken in bed. Maar ik ben gewoon heel moe, en slaap slecht. Daardoor heb ik een makkelijk te bereiken irritatiegrens, maar dat weet ik tot nu toe goed te verbergen. Nu gaat het al weer beter, en ik heb er alleen 's nachts last van dus het valt allemaal mee. Ik hoorde namelijk van een au pair dat ze last had van tintelingen in haar armen en vingers en slaapbenen, door de heimwee. Dan heb ik nog niks te klagen.

En dat was alweer week 6..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7657

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: