Thirth week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu Thirth week - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

Thirth week

Blijf op de hoogte en volg Jante

22 September 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Al weer mijn derde week hier, gaat best snel zo.
Ik moet zeggen dat ik merk dat het vanaf deze week beter gaat. Ik kan met V. aardig overweg. En na een moeilijk begin deze week met A. lijkt ook dat beter te gaan. Ik leer ze steeds beter kennen, en weet inmiddels wanneer ik juist wat moet zeggen en wanneer ik beter mijn mond kan houden.

Deze week een andere school geregeld. Ik had mij aangemeld bij het Cambridge Regional College, maar die lieten weten dat de lessen niet konden starten ivm te weinig aanmeldingen. Ik zou met een maand meer horen en hopelijk beter nieuws. Ik hou van zekerheid dus daar heb ik niet opgewacht. Ik heb heb mij aangemeld bij het ABC Languages, en daar kan ik as maandag al beginnen. Pluspuntje het is midden in het centrum, 10 minuutjes fietsen, die andere school was 25 minuten fietsen.. Dus vanaf nu zullen mijn weken er iets anders uitzien. 3 ochtenden in de week school, en Engelsen houden van huiswerk meegeven.
2 Weken geleden hebben wij hier thee gedronken met de oude baas van Kate en zijn Nederlandse vrouw. Ze gaf mij haar kaartje om nog eens af te spreken. En van de week heb ik met haar geluncht, heel gezellig en ook lekker om even Nederlands te praten.

Ik ben vorige week naar de film Victoria and Abdul geweest, voor wat ik ervan begreep een mooie film. Beetje onrealistisch, maar het blijft een film. Het is niet echt een film waar ik normaal naartoe zou gaan, ben toch meer van de romcoms. Maar misschien ga ik vanaf nu wel vaker naar zo'n soort film. Ik ben alleen geweest, en dat is toch minder leuk dan ik had verwacht. Ik dacht wat maakt het uit, of je nou alleen een film kijkt of samen.. Maar je kan na de tijd niet even over de film praten en het is lang niet zo gezellig. Maar wel weer een ervaring rijker ;-)

Ik heb ook al andere au pairs ontmoet en ik heb nog wat dingen staan in de planning. Dus vervelen hoef ik mij voorlopig nog niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: