Arrived - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu Arrived - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

Arrived

Blijf op de hoogte en volg Jante

02 September 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Gisteren om 8 uur aangekomen in Engeland, dus mijn eerste dag heb ik overleefd ;-)
Ik werd opgehaald van het vliegveld in Stansted door Kate, Arthur en Victoria, later kwam Robin pas. Eerste indruk lieve mensen, kinderen zijn wel druk maar misschien word dat minder als ze weer ritme hebben.
Mooi kamertje maar er moet wel even een doekje door. Het is niet vies maar Urkers zijn wat dat betreft heel schoon. Als ik volgende week alleen ben regel ik dat gewoon zelf even.

Het Engels praten gaat goed, Victoria legt alles uit. We have a treehouse, you know treehouse? this is a tree and we have a house in it. Zo gaat het zo'n beetje de hele dag. Super handig scheelt een woordenboek ;-) Nou ken ik het woord treehouse wel alleen krijg ik geen tijd om te antwoorden, dus de uitleg volgt sws. Ik laat het gewoon over mij heen komen en luister vooral heel veel. Hoef ik ook niet zoveel te zeggen.
De Hagelslag valt in de smaak! ze ontbijten hier niet met bonen, spek en heel veel eieren. Misschien op zondag maar vanmorgen was het gewoon toast met hagelslag, cornflakes of muesli en melk .
Veel groente en fruit verbouwen ze zelf in de tuin, ze hebben echt een hele mooie tuin.

Gisteren al links gefietst en vanmorgen links gereden in de auto. Is wel wennen omdat het extra stuk waar je medepassagier zit, aan de andere kant zit. Dus hopelijk ga ik er daar geen spiegels afrijden, want ruimte inschatten is niet mijn sterkste kant... Maar in Nederland ging het op een gegeven moment ook automatisch dus hopelijk komt dat hier ook heel snel. Maar het ging goed, je moet je links houden en bochten anders nemen, maar ze zeggen dat ik eind volgende week wel alleen kan rijden..
We zullen het meemaken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: