week 22, 23 & 24 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu week 22, 23 & 24 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Jante Hakvoort - WaarBenJij.nu

week 22, 23 & 24

Door: Jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

14 Februari 2018 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Op mijn weekendje Nederland na had ik het in januari best zwaar. Alle feestdagen zijn geweest, somber weer en donkere dagen. Maar gelukkig is het inmiddels februari en gaat het veel beter.

Over een paar weken komen men va, moe, broertjes en zusje naar Cambridge en kan ik ze eindelijk laten zien waar ik nu woon. Daar kijk ik natuurlijk heel erg naar uit. Hopelijk hebben we een beetje mooi weer..

Afgelopen weekend ben ik met de kerk een weekend weg geweest. En dat viel 100% mee. Ik hou niet zo van kampen, je moet vaak met 10 man je kamer delen (wat ook heel gezellig kan zijn), douches en wc's delen. Maar ik had afgelopen weekend gewoon een eigen kamer met douch en wc! kon mijn geluk niet op ;-)
Was heel leuk en heb heel veel nieuwe mensen leren kennen. Vooraf was ik een beetje zenuwachtig omdat ik bang was dat ik teveel niet zou begrijpen. Maar blijkbaar kan ik beter Engels dan ik denk, want dat ging prima.

Deze week hebben de kinderen vakantie, ze zijn heel lief hoor. Maar je moet in die week toch wel wat vrijheid inleveren en de kinderen de hele dag zien te vermaken. Gelukkig ben ik morgen vanaf 10 uur tot zondag middag vrij. En ga ik vrijdag en zaterdag met 3 andere Nederlandse au pairs naar Liverpool!
Dus als iemand nog things to do in Liverpool weet, ik hou mij aanbevolen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jante

Mijn leven als au pair in Cambridge, volg mij op Facebook en Instagram voor meer foto's en updates! Ik plaats alles onder de naam afterrain.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 7649

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 15 Augustus 2018

Au pair in Cambridge

Landen bezocht: